زندگی هدیه خداوند به ماست و زیبا زندگی کردن هدیه ما به خداوند .

 تاکسی اینترنتی آنسی

با تاکسی اینترنتی آنسی روش های سنتی و خسته کننده ی درخواست تاکسی را فراموش کنید.

پول نقد همراهتان نیست و خیلی هم خسته هستید یا عجله دارید، عابربانکی هم تا شعاع چند کیلومتری تان نیست و نمی دانید اگر هم عابر بانکی هست، دقیقا کجاست. از یک برنامه تاکسی اینترنتی استفاده می کنید و وقتی ماشین آمد، خودتان را داخل آن می اندازید. بعد از گذشت چند دقیقه باز یادتان میفتد که پول نقد ندارید و تصمیم به پرداخت آنلاین هزینه سفر می گیرید و راننده که زیرچشمی موبایلتان را می پاید ناگهان می گوید: «قربون دستت، پرداخت آنلاین نزن، نقدی حساب کن.»

راننده حاضر است حتی راهش را کج کند و دقایقی دم یک عابر بانک بایستد تا شما پول نقد بگیرید و به او بدهید و حتی اگر در اعتبارتان مبلغی از قبل باشد هم اصرار می کند که: «بزار برای یه سفر دیگه ات، با من یکی لطفا نقد حساب کن.» در نهایت مجبور می شوید با راننده به شکل نقد حساب کنید اما آیا راننده ها واقعا مجاز به انجام چنین کاری هستند؟

در سامانه های تاکسی اینترنتی ، روش پرداخت کرایه ها را بر اساس پرداخت پایا و طبق قوانین و روال بانک مرکزی میباشد و  همان روز پول رانندگان از حساب شرکت کسر و وارد چرخه تسویه حساب بین دو بانک مبدا و مقصد می شود:

«طی ماه های اخیر نظام بانکی کشور دستخوش تغییراتی شده و بر اساس این تغییرات چرخه های پایا که ۷ مرتبه بود به یک مرتبه تقلیل پیدا کرده است. به این ترتیب تمام پرداخت ها راس ساعت ۱۵:۴۵ به بانک مقصد می رسد و اکثر رانندگان ما حدود ساعت ۱۶ پولشان را دریافت می کنند. اگر راننده ای وجود دارد که پولش را همان روز دریافت نمی کند باید گفت که این مشکل به بانک مقصد برمی گردد و نه ما.»

تعطیلی بانک ها در روزهای تعطیل عامل وقفه پرداختی ها در تعطیلات می باشد و آنسی این مسئله رو به نحوی مدیریت میکند تا مشکلی برای سفیران محترم پیش نیاید .


 آنسی از سفیران  مبلغ  5 هزار تومان به عنوان اعتبار برای کسر کمیسیون سفرهای نقدی راننده ، همیشه در کیف پول نگه می دارد و برداشت این مبلغ برای راننده میسر نیست.  درضمن تاکید می کند که راننده در هیچ حالی نباید نحوه پرداخت سفر را برای مسافر معین کند:

 «طبق قوانین آنسی ، راننده اجازه مشخص کردن نحوه پرداخت مسافر را ندارد و مسافر در صورت مواجه شدن با چنین درخواستی می تواند پشتیبانی را در جریان موضوع بگذارد. پشتیبانی پس از دریافت گزارش شکایت، بسته به نوع آن موضوع را رسیدگی و مرتفع می کند. در این مرحله پس از صحبت مجدد با مسافر و راننده در صورت تایید تخطی راننده با وی برخورد صورت می گیرد. برخورد می تواند تذکر و درج در پرونده تا اخذ تعهدنامه و در موارد جدی تر قطع همکاری موقت یا دائم باشد.»

پس طبق  قوانین این مجموعه راننده حق ندارد نحوه پرداخت هزینه سفر را به مسافر تحمیل کند و در صورت انجام این کار و گزارش مسافر، تذکرات اولیه به او داده شده و در صورت تکرار دوباره این مطلب، با راننده قطع همکاری موقت و یا حتی تمام مدت رخ خواهد داد.

ایمیل

info@gmail.com

شماره تماس پشتیبانی

03434331801

به کانال تلگرام ما بپیوندید.

https://t.me/https://t.me/on30official_driver

به کانال اینستاگرام ما بپیوندید.

https://www.instagram.com/on30.co

Back to Top

 طراحی شده توسط :
گروه نرم افزاری آنی - 09136225467

Template Design:Dima Group